اکستنشن میکرو کراتین

اکستنشن میکرو کراتین

این روش با روش های قدیمی اکستنشن مو متفاوت میباشد و موادی که برای برای نصب اکستنشن ها استفاده میشود از با کیفیت ترین ها هستند.که نه تنها آسیبی به موهای شما وارد نمیشود بلکه قسمت مورد نظر حتی تقویت هم میشود. مناسب برای خانم هایی که دوست دارند موهاشون به طور دائم بلند و پر باشه و مناسب برای کسانی که ریزش موی شدید ندارند.

اکستنشن میکرو کراتین محبوب ‌ترین نوع اکستنشن

اکستنشن میکرو کراتین یکی از محبوب ترین روش¬های اکستنشن است که در سالن مهناز کیقبادی با تسلط کافی متخصصان زیبایی مو انجام می¬شود. توجه داشته باشید که انجام خدمات اکستنشن درسالن-های نا معتبر که از مواد بی کیفیت استفاده میکنند، گاهی موجب آسیب های جبران نشدنی به پوست سر و موهایتان می¬شود. پس حتما قبل از انجام اکستنشن میکرو کراتین به دنبال بهترین سالن اکستنشن باشید. در سایت سالن مهناز کیقبادی می توانید انواع نمونه کار از اکستنشن میکرو کراتین را مشاهده کرده و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

بروز ترین فناوری برای افزایش قد مو

سیستم انجام اکستنشن میکروکراتین نوآورانه ‌ترین فناوری است که می‌توان با آن به قد و حجم موها افزایش داد و این روش به دلیل آسیب کمتر و تقویت موها طرفداران بسیاری دارد. نیاز به مراقبت‌های اساسی و سخت ندارد چون موهای اضافه شده محکم هستند و مانند بخشی از موهای طبیعی خودتان به راحتی روی سر قرار دارد و می‌توانید به هرگونه فعالیت‌های موردعلاقه مانند ورزش، سونا، شنا بپردازید.

 
 

 

 

مشاوره و سفارش

اکستنشن میکروکراتین

برخی از نمونه کارهای اکستنشن میکرو کراتین

مزایای اکستنشن در سالن ما

در سالن مهناز کیقبادی، بیشتر مشتریان نسبت به انجام اکستنشن میکرو کراتین اشتیاق نشان میدهند. این روش به عنوان بروزترین متد اکستنشن با تجهیزات روز دنیا توسط افرادی با تجربه کافی انجام شده. به طوری که می¬توانید موهای خود را به دست افراد ماهر سالن مهناز کیقبادی بسپارید. از جمله مزایای اکستنشن میکرو کراتین به شرح زیر است

کمترین آسیب

در این روش از اکستنشن با استفاده از دستگاه‌های لیزری مختص به اکستنشن و کراتین‌های گیاهی هیچگونه آسیبی به موهای طبیعی مراجعه کننده نمی‌رسد. لازم به ذکر است که با استفاده از کراتین‌های گیاهی به عنوان چسب در مقیاس‌های کوچک و ریز مولکول باعث تقویت مو نیز می‌شود

کراتین

همانطور که می‌دانید کراتین به طور طبیعی در پوست و ناخن و موها وجود دارد و کاهش آن باعث تضعیف و خشن شدن موها می‌شود، افراد برای احیا و درمان در سالن‌های زیبایی به طور مصنوعی به موهای خود کراتین می‌رسانند، در اکستنشن میکرو کراتین نیز همانطور که از نامش پیداست از کراتین استفاده می‌شود و صد در صد این کراتین باعث تقویت و احیای موها می‌شود

فشار کمتر

در این روش از اکستنشن فشار کمتری به موها وارد می‌شود و بخش کمتری از موها درگیر می‌شوند و فقط حدود ده درصد از موهای طبیعی در عمل اکستنشن استفاده می‌شوند. همین موضوع دلیل کافی برای انتخاب اکستنشن میکروکراتین در بین سایر روش‌های کراتین است.

حلال مخصوص

کراتین استفاده شده در اکستنشن میکرو کراتین دارای حلال مخصوص بوده و این حلال‌ها از نگرانی در هنگام برداشتن اکستنشن کاهش می‌دهند و به راحتی کراتین در این حلال حل می‌شود و موهای اضافه شده بدون هیچ آسیبی از موهای طبیعی جدا می‌شوند. پس در این روش جدا کردن اکستنشن‌ها نیز هیچ آسیبی به موهای مراجعه کننده نمی‌رساند. لازم به ذکر است که این حلال ها نیز گیاهی بوده و در عمل حل کردن کراتین به موهای طبیعی آسیب نمی‌رسانند.

کاربرد در صنعت پزشکی

اگر مراجعه کننده بداند که از این روش در کلینیک‌های کاشت و ترمیم مو استفاده می‌شود بسیاری از نگرانی‌هایش در رابطه با اکستنشن کردن از میان می‌رود، بله از این متد حتی در کلینیک‌های زیبایی نیز برای پرپشت کردن موها استفاده شده و طرفداران زیادی دارد. میکروکراتین مورد تایید پزشکان است که این روش در سالن مهناز کیقبادی نیز ارائه شده و رضایت فوق العاده‌ای را تاکنون داشته است.

 
 

 

 

نمونه کار سالن ما

ماندگاری

اتصال موهای اضافه شده به سر در اکستنشن میکروکراتین نسبت به سایر روش‌ها ایمن‌تر و ماندگارتر است وطول عمر بیشتری دارد. ماندگاری اکستنشن میکروکراتین به عواملی مانند رعایت مراقبت‌های بعد از اکستنشن، جنس موها و مهم تر از همه سرعت رشد مو بستگی دارد. اکستنشن میکروکراتین حدودا تا نیم سال ماندگاری دارد و بعد از رشد موها و دور شدن اتصال اکستنشن از ریشه‌ی موها لازم است ترمیم شود.

زمان

با فناوری پیشرفته‌ایی که در سالن مهناز کیقبادی برای اجرای اکستنشن میکروکراتین استفاده می‌شود، سرعت اجرا بالا است و زمان زیادی صرف انجام اکستنشن نمی‌شود. با این اجرا در وقت صرفه جویی می‌شود و برای اجرای هر اکستنشن حدودا به طور میانگین از نیم ساعت تا دو ساعت زمان نیاز است که نسبت به سایر روش‌ها وقت کمتری را به خود اختصاص می‌دهد.

حالت دادن

باید بدانید که در صورت انجام اکستنشن میکروکراتین و اضافه کردن موهای طبیعی در هر زمانی و به هر تعدادی می‌توانید در موهایتان تغییر حالت ایجاد کنید و از فر یا صاف کردن موها مانند موهای طبیعی لذت ببرید. جای هیچ نگرانی برای حرارت دادن موها در جهت انجام شنیون یا فر کردن و دیگر حالت‌های مو نیست و با استفاده از اسپری‌های افزایش مقاومت مو در برابر حرارت می‌توان با خیال راحت در موهای اکستنشن شده تغییر حالت ایجاد کرد.

 
 

 

 

نمونه کار همکاران

طبیعی بودن

از دیگر ویژگی‌های اکستنشن میکروکراتین در سالن مهناز کیقبادی، بیش از حد طبیعی جلوه کردن اکستنشن بعد از اتمام کار است. بعد از انجام اکستنشن میکروکراتین به دلیل ظرافت و مهارتی که بکار برده شده است حجم موها به طور کاملا طبیعی افزایش پیدا کرده و کمتر کسی متوجه اکستنشن در موها می‌شود. اکستنشن میکرو کراتین پیشنهاد عالی برای افرادی که علاقه‌ی زیادی به نچرال بودن خدمات زیبایی دارند و می‌خواهند به طور نامحسوس تغییراتی را در ظاهرشان ایجاد کنند، است.

دکلره و رنگ

یک مژده برای عاشقان تنوع این است که با اکستنشن میکروکراتین دیگر نگران ناهماهنگی موهایتان هنگام رنگ و دکلره کردن نباشید، با وجود موهای طبیعی در این روش می‌توانید به راحتی رنگ موها را تغییر داده و رنگ موهای جدید خود لذت ببرید، البته پیشنهاد ما این است برای سلامت موهایتان از دکلره و رنگ کردن‌های مکرر بپرهیزید. سالن مهناز کیقبادی در جهت سلامت موهای مراجعه کنندگان پیش می‌رود و می‌توانید از مشاوران ما در این امر کمک بگیرید.

راحتی

همانطور که تا الان متوجه شده‌اید، در این روش از دسته موهای طبیعی استفاده می‌شود که این موها حجم خیلی کمی دارند و به طور کلی کار ظریف اجرا می‌شود. ظریف بودن اجرای کار و کم حجم بودن دسته‌های اکستنشن از سنگینی موهای اضافه شده کاهش می‌دهد و فرد احساس سنگینی و کشش در ناحیه سر ندارد. در این روش فرد نسبت به اکستنشن‌های خود راحت است و احساس وجود شیٔ اضافه در بین موها ندارد.

 
 

 

 

 عوارض اکستنشن میکروکراتین

عوارض اکستنشن مو به روش میکروکراتین همانطور که در ابتدا ذکر شد به دلیل استفاده از دستگاه‌های تایید شده توسط متخصصان مو و چسب‌های گیاهی بسیار بسیار کم است و هیچگونه آسیب بخصوصی به موها نمی‌رساند و به دلیل ظرافت فقط ۱۰ الی ۱۵ درصد موهای طبیعی درگیر خواهند شد. تنها مسئله‌ای که باید در این نوع اکستنشن یا هر نوع خدمات زیبایی باید به آن توجه شد آلرژی‌ها و داروهای مصرفی و بیماری‌ها است که هنگام گرفتن خدمات بهتر است به مشاورینی که در سالن مهناز کیقبادی فعالیت دارند اطلاع داده شود.

با ما در ارتباط باشید : 09123490861