آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

شاید شما هم تصور کنید، اکستنشن مو کار بسیار راحتی است. اما توجه داشته باشید که انجام اکستنشن کار هر کسی نیست و به تخصصی زیادی نیاز دارد. شما می‌توانید با انتخاب یک مرکز معتبر و شرکت در کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای، اکستنشن را به صورت تخصصی بیاموزید. در دوره آموزش اکستنشن مو مهناز کیقبادی، شما روش نصب انواع مو طبیعی و مصنوعی در رنگ های مختلف را به صورت حضوری می آموزید. سرفصل های دوره شامل؛ آموزش نصب، ريمو، كراتين، ترميم، نصب ميكرو،آموزش اکستنشن انواع مو (طبیعی و مصنوعی)، مشتری مداری و… میباشد. مدرک دوره، بین المللی و قابل ترجمه است.
هدف ما از آموزش اکستنشن، ورود متخصصان حرفه ای در این زمینه به بازار کار و همچنین اشتغال زایی میباشد. اکستنشن کارانی که بتوانند به جامعه بانوان زیبایی هدیه دهند.

شما دوستان علاقه مند به حوزه اکستنشن مو میتوانید به صورت کاملا رایگان عضو کارآموزان مجموعه ما شده و تمامی لوازم یادگیری این حرفه را به عنوان هدیه از مجموعه ما دریافت نمایید.

روش اضافه کردن مو به سر و جلوی سر برای پر پشت کردن مو همراه با ماندگاری، تکنیک های فوق تخصصی دارد که لازم است ابتدا آموزش ببینید. بعد از اتمام دوره میتوانید با تمرین روی مدل زنده یا سر مانکن، مهارت خود را افزایش دهید. البته در سالن زیبایی مهناز، با فراهم نمودن پشتیبانی مادام العمر حتی در تکرار و تمرین ها در کنار شما هستیم و میتوانید در کنار مهناز کیقبادی تجربه کسب کنید و حرفه ای تر شوید.

دوره تخصصی آموزش اکستنشن مو توسط مهناز کیقبادی

مهناز کیقبادی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه اکستنشن مو و پر مشتری ترین سالن اکستنشن مو در تهران برای شما دوستداران و علاقمندان به حوزه زیبایی دوره‌های آموزشی تخصصی اکستنشن مو را تدارک دیده است تا بتوانید با شرکت در این دوره‌ صفر تا صد اکستنشن مو را یاد بگیرید. همچنین تا آخرین مرحله شما را پشتیبانی می‌کنیم تا بتوانید اشکلاتتان را رفع کنید. این پشتیبانی به صورت خصوصی، توسط خانم مهناز کیقبادی انجام می شود.

مشاوره رایگان دوره آموزش اکستنشن مو توسط مجموعه

شما قبل از این‌که وارد دوره آموزش شوید، می‌توانید از مشاوره رایگان و توضیحات راجع به جزییات دوره بهره‌مند شوید. برای شرکت در ورکشاپ نیاز به هیچ زمینه ای ندارید! یعنی از صفر کنارتان هستیم تا زمانی که شما به درآمد برسید

مدارک-اکستنشن-مو-از-مهناز-کیقبادی

کامل ترین آموزش را از ما بخواهید

این دوره در حدی کامل است که میتوانیم بگوییم همه كار آموزهاي دوره های قبل، مشغول به كار شدند. پشتیبانی كامل بعد از آموزش اکستنشن مو انجام میشود.
پشتیبانی و رفع اشكال به صورت نامحدود میباشد. يعنی حتی اگر بعد از ٢ سال هم مشكلي داشته باشيد خانم کیقبادی کاملا راهنماییتان میکنند.
کیت آموزش شامل مواد مو و کلیه لوازم مورد نیاز به صورت رایگان است تا بعد از ورکشاپ تمرین شما ادامه پیدا کند.
همچنین به شما مدرک بين المللی تعلق می گیرد که در ۱۲۶ کشور قابل ترجمه است.

 
 

 

 

IMG_4352

مراحل آموزش اکستنشن مو

  1. آشنایی با تاریخچه مو
  2. آشنایی با انواع روش های اکستنشن مو
  3. آشنایی با ابزارهای مختلف
  4. انجام کار عملی روی مدل زنده و تمرین و تکرار با هنرجو

سرفصل های ورکشاپ شامل

  • آموزش نصب ريمو سر
  • كراتين ترميم
  • مشتري مداري
  • نحوه مشاوره
  • شناخت مو
  • شناخت مواد
  • نحوه تقسيم بندي
  • نصب ميكرو
  • نصب ساده
  • نصب اكستنشن رو موي پر حجم و كم حجم و….

ورکشاپ به صورت دو روزه و حضوری در تهران میباشد.

بعد از اتمام دوره، کارآموزی رایگان در مجموعه ما خواهید داشت.

و در صورت تایید، برای همیشه در کنار ما خواهید بود و جزو پرسنل ما میشوید.

نظرات و رضایت مندی هنرجویان دوره ی آموزش اکستنشن مو

هزینه دوره آموزشی اکستنشن مو

برای اطلاع از قیمت دوره، زمان و شرایط دوره آموزش اکستنشن مو که به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و همچنین نحوه دسترسی به پشتیبانی و کیت تجهیزات با مشاورین ما تماس بگیرید.

اما برای شرکت در ورکشاپ نیاز به هیچ زمینه ای ندارید! یعنی از صفر تا صد کنارتان هستیم تا زمانی که به درآمد برسید.

آدرس شعبه ۱:

جردن،بالاتر از چهار راه اسفندیار،خیابان تور،پلاک ۴واحد۴

آدرس شعبه ۲:

نیاوران ، اطلس مال، طبقهA1، واحد ۹

درآمدزایی با یادگیری اکستنشن مو

پر درآمدترین شغل برای خانم ها در ایران، آرایشگری میباشد و خیلی از خانم‌های خانه‌دار به دنبال راهی برای درآمدزایی هستند. یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید به راحتی و خیلی سریع وارد بازار کار شوید، آموزش دیدن در حوزه اکستنشن مو است. چرا که با انتخاب آن بلافاصله می‌توانید وارد این حوزه شده و به درآمدزایی برسید. اکستنشن مو به دلیل خاص بودن میتواند برای شما یک مهارت فوق العاده محسوب شود که حتی در بسیاری از شهرهای کوچک بازار خود را خواهد داشت. پس همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

لوازم و ابزارهای لازم برای یادگیری دوره آموزش اکستنشن

انواع دسته‌های مو مصنوعی یا طبیعی
• اتوی مو
• گیره‌های جداکننده مو
• حلقه‌های فلزی برای وصل کردن موهای اضافی
• انواع چیپ اکستنشن
• چسب کراتینه
• رینگ
• کلیپس
• چسب حرارتی
• آموزش تمام ریزه‌ کاری های اکستنشن مو توسط تیم مجرب کیقبادی

علاوه بر آموزش اکستنشن مو و جزییات آن، ما همراهتان هستیم تا تمامی مراحل را به صورت کامل و بدون هیچ‌گونه ایرادی یاد بگیرید. سالن مهناز کیقبادی با داشتن پرسنل مجرب و آموزش جامع اکستنشن مو و مراحل آن برای ارائه خدمات و آموزش صفر تا صد اکستنشن مو آماده است. کیت آموزشی شامل تمام لوازم و ابزارهای لازم به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

اکستنشن-بعد-و-قبلpng

آموزش انواع روش‌های اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو با رینگ
• آموز اکستنشن مو با بافت
• آموزش اکستنشن مو با کراتین
• آموزش اکستنشن مو با گیره
• آموزش اکستنشن مو رنگی
• آموزش اکستنشن مو لیزری و تیچی
• آموزش اکستنشن مو با چسب حرارتی
تمامی این آموزش‌ها توسط مهناز کیقبادی برای علاقمندان به درآمدزایی از طریق اکستنشن ارائه می‌شود.

ارائه مدرک معتبر اکستنشن مو

پس از آموزش اکستنشن مو نوبت به دریافت مدرک معتبر و بین‌المللی می‌رسد. شما می‌توانید با این مدرک در هر جایی که بخواهید، مشغول به کار شوید.

سوالات متداول

بله شامل بین المللی است و قابل ترجمه برای مهاجرت میباشد.

خیر، در صورت کار غیر اصولی باعث کشیده شدن غیر طبیعی مو می گردد. در صورت آموزش تخصصی و حرفه ای در سالن اکستنشن مو مهناز این مسئله پیش نخواهد آمد.

شما میتوانید انواع مدل های اکستنشن مو را انجام دهید و در تمام روش ها و تکنیک ها متخصص خواهید شد و شروع به کار میکنید.

به دلیل خاص بودن مهارت اکستنشن موبازار بسیار ناب و دست نخورده ای دارد و شما میتوانید خیلی زیاد دیده بشوید و البته روش های جذب مشتری هم در دوره ما به شما آمزش داده میشود.

بله. بیشتر هنرجوهای ما خارج از تهران هستند و چون کلاس 2 روزه است و در 2روز تمام آموزشها رو میگذرونید.

بله،جزوه آموزشی در ابتدای جلسه در اختیارتون قرار میگیرد.

نیازی به تهیه دستگاه نیست،کیت وسایل رایگان در اختیارتان قرار میگیرد.

بله، سرفصل های آموزشی ما، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است.

بله، به صورت رایگان شما میتوانید به عنوان کاراموز در سالن ما مشغول به کار شوید.

خیر، در پایان ورکشاپ شما پشتیبانی نا محدود و خصوصی خواهید داشت و نیازی به پرداخت هزینه نمیباشد.

بله. آموزش های اکستنشن مو در دو مرحله تئوری و عملی انجام می گیرد. در مرحله عملی، اکستنش مو بر روی موهای واقعی آموزش داده می شود.

تاثیر سالن معتبر در یادگیری اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو تاثیر زیادی در درآمدزایی دارد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های صفر تا صد آموزش اکستنشن مهناز کیقبادی مراحل دقیق آن را یاد بگیرید. ارائه مدرک معتبر از دیگر مزیت‌های شرکت در این کلاس‌هاست. قبل از شرکت در دوره، با خانم کیقبادی یک مشاوره رایگان دارید که تمامی جزییات آموزش در این جلسه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای حرفه‌ای شدن در اکستنشن مو چه باید کرد؟

آموزش تخصصی در حرفه‌ای شدن شما در حوزه زیبایی و اکستنشن تاثیر زیادی دارد. چرا که در غیر این صورت ممکن است هنوز اشکالات زیادی داشته و تخصص کافی در این زمینه نداشته باشید. همچنین کسانی که مراکز غیرحرفه‌ای را برای آموزش انتخاب می‌کنند، نمی‌توانند خدمات عالی به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین با انتخاب سالن مهناز و دیدن آموزش تخصصی می‌توانید با خدمات جذابی که به مشتریان ارائه می‌دهید، تبدیل به یک اکستنشن کار حرفه‌ای شوید.

با ما در ارتباط باشید : 09123490861