اکستنشن دم اسبی

اکستنشن دم اسبی

اکستنشن کلیپسی
دم اسبی را میتوانید شب قبل از خواب کلیپسها راجدا کنید و فردا مجدد استفاده کنید.زیبایی زیادی را به چهره شما میبخشد و به علت سبکی اصلا اذیت کنند نمیباشد.این روش مناسب کسانی است که نمیخواهند و یا نمیتوانند اکستنشن دائم انجام بدهند.

اکستنشن دم اسبی؛ مدلی جذاب برای مهمانی ها

اکستنشن دم اسبی
یکی از خدماتی است که توسط متخصصان و هنرمندان در مراکز زیبایی انجام می‌شود. خانم‌ها و دخترهایی که موهای کوتاه یا نازک دارند و علاقه‌مند بستن مدل موی دم اسبی در مهمانی‌ها و جشن‌های عروسی هستند می‌توانند با اکستنشن از این مدل موی محبوب لذت ببرند.

 این روش باعث می‌شود تا موهای شما پرتراکم‌تر، درخشان‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. مدل دم اسبی مو انواع مختلفی داشته که شما می‌توانید با مشورت متخصص این حرفه مدل مناسب آن را انتخاب کنید. اکستنشن مو می‌تواند در هر فرم، سایز و تناژ رنگی با موهای طبیعی شما همخوانی داشته باشد.

اکستنشن دم اسبی راه حلی برای موهای کم تراکم و نازک

مو نقش پررنگی در زیبایی چهره فرد دارد. دم اسبی یکی از مدل مو‌هایی بوده که دخترهای زیادی به آن علاقه‌مند هستند و مدتی هم بسیار ترند (فراگیر) شده است. اما افرادی که موهایی کم‌تراکم و نازک دارند زیبایی مدل موی دم اسبی در آن‌ها زیاد دیده نمی‌شود. بر همین اساس اکستنشن دم اسبی راه حل مناسبی برای این افراد به حساب می‌آید؛ چرا که بسیار راحت می‌توان بهترین و جذاب‌ترین موها را داشت. با این روش می‌توان به افزایش حجم، تغییر فرم و رنگ موها پرداخت.

اکستنشن دم اسبی

مشاوره و سفارش

برخی از نمونه کارهای اکستنشن دم اسبی

 
 

 

 

اکستنشن دم اسبی چگونه است؟

اکستنشن دم اسبی بدین شکل است که به موی دم اسبی معمولی ضخامت، حجم و قد اضافه می‌کند. در این روش ابتدا موها برای باز شدن گره‌ها برس زده می‌شوند و سپس با کمک کش مو به صورت دم اسبی بسته و محکم می‌شود؛ بعد از این اکستنشن بر روی آن قرار می‌گیرد. برای اکستنشن دم اسبی، استتار پایه‌ای که موها به اکستنشن برسد ضروری است. دم اسبی طبیعی نباید باعث سنگینی استنکشن‌ها شود. هنگامی که اکستنشن دم اسبی محکم می‌شود نباید کشیده و شانه زده شود؛ زیرا می‌تواند ظاهر دم اسبی را به هم بزند.

انجام اکستنشن دم اسبی مو به صورت حرفه ای و جذاب

مدل دم اسبی مو یکی از مدل‌های ساده و پرطرفدار در دنیا شناخته می‌شود. دم اسبی بستن موها راه حلی بسیار ساده، آسان و رایج برای بستن موهای خانم‌ها و دخترها به حساب می‌آید. افرادی که موهای کم تراکم یا به عبارتی کم حجم، نازک و کوتاه دارند و علاقه بسیاری به موی دم اسبی دارند می‌توانند از اکستنشن دم اسبی استفاده کنند و از این مدل زیبا لذت ببرند. اکستنشن دم اسبی یکی از خدماتی بوده که در سالن‌های زیبایی توسط افراد ماهر به صورت بسیار شیک و حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. در صورتی که انجام این کار را به افراد هنرمند و حرفه‌ای این حوزه بسپارید می‌توانید با این مدل موی ساده در مهمانی‌ها و جشن‌ها جذاب و زیبا باشید.

 
 

 

 

اکستنشن دم اسبی

مزایای اکستنشن دم اسبی

اکستنشن مو انواع مختلفی دارد؛ اینکه شما بخواهید با هر مدلی از اکستنشن، موهای خود را دم اسبی ببندید زیبا نمی‌شود. دلیل این امر هم بدین خاطر است که وقتی آن‌ها مدل دم اسبی بسته می‌شوند باید مطمئن شد که در عین حفظ موقعیت خود، طبیعی هم به نظر برسند. استفاده از از اکستنشن موی دم اسبی مزایای مختلفی دارد:
• زیبا شدن موها
• راحت و سریع
• داشتن تنوع

انواع مدل دم اسبی مو

مدل مو دم اسبی اگرچه بنظر خیلی ساده به نظر می‌رسد، اما با تمام سادگی که دارد مدلی پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. امروزه موی دم اسبی از تنوع بسیاری برخوردار است و در مدل‌های مختلفی بسته می‌شود.

مدل اکستنشن دم اسبی ساده

مدل دم اسبی ساده بدین شکل است که موها به طرف عقب جمع شده و سپس به پشت سر بسته می‌شوند. این مدل یکی از زیباترین مدل‌های مو و همیشه ترند به حساب می‌آید.

اکستنشن دم اسبی

مدل اکستنشن دم اسبی برجی

دم اسبی برجی یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین مدل موهای دم اسبی است. در این مدل موها به جای اینکه به عقب جمع بشوند به طرف بالای سر کشیده و سپس بسته می‌شوند. این مدل سبک‌های مختلفی دارد.

اکستنشن دم اسبی

مدل اکستنشن دم اسبی گره دار

مدل دم اسبی گره‌دار همانطور که از نامش پیدا است بدین شکل بوده که موها به سمت عقب برده شده و پایین سر گره می‌خورند. این مدل به افرادی که موهای آن‌ها رنگ مشکی بوده بسیار می‌آید.

اکستنشن دم اسبی

مدل اکستنشن دم اسبی شل

مدل موی دم اسبی شل کمی سست و مواج است. در این مدل ابتدا موهای کمی مواج شده و سپس در پشت گردن بسته می‌شوند.

اکستنشن دم اسبی

مدل اکستنشن دم اسبی با بافت فرانسوی

مدل دم اسبی با بافت فرانسوی بدین نحو است که موها به صورت دم اسبی بسته شده و بعد از آن بافت فرانسوی بر روی آن اجرا می‌شود.

با ما در ارتباط باشید : 09123490861